vrijdag 18 november 2011

Video: Frans Bauer virtuele killer


Wanneer Frans Bauer na een zwaar dagje werk thuis komt neemt hij vaak zijn virtuele gun ter hand en knalt hij terroristen en ander gespuis af. Onze Frans houdt namelijk wel van een lekker potje Call of Duty of Battlefield, om de spanningen van zich af te gooien. Dat verklapt de volkszanger tegenover Novum Nieuws.

Wanneer de kids in bed liggen, komen in huize Bauer de games tevoorschijn. "Ik speel voornamelijk 's nachts als ik thuiskom voor een stukje ontspanning. Ik heb een enorm mooi en groot beeldscherm, dus ik zit er dan ook echt helemaal middenin. Ik heb nog net geen legerpak aan. Het is echt super."

Bauer vindt het dan ook onzin dat gewelddadige spelletjes zouden aanzetten tot geweld. "Het is allemaal persoonsgerelateerd. Gekken zijn er overal en dat zijn misschien ook mensen die niet spelen."



Deel!

comments powered by Disqus