dinsdag 21 oktober 2014

Uit je bol voor Ebola

Uit je bol voor Ebola

Ze noemen het maar wat het is, ik vraag me af of het echt wel het  Ebolavirus is want anders zie je wel mensen op straat liggen met hun ingewanden naar buiten, bloedende ogen en ook opgezwollen bloedende geslachtsdelen. Ik heb nog geen foto gezien, niet op het tv-nieuws en ook niet in de kranten.

Waarom vertrekken er nog steeds mensen naar plekken waar zogenaamd Ebola heerst? Als een land in oorlog is krijg je ook een negatief reisadvies om maar daar niet heen te gaan? Uit je bol voor Ebola het moet niet gekker worden op deze aardkloot, gaan we echt daadwerkelijk mensen helpen of komt het geld niet eens aan? Ik hoor vaak dat het gegeven geld verdwijnt in de zakken van de elite en ik doe er nog een schepje boven op, gezien deze video. Zien is geloven want men geloofd alles tegenwoordig wat we zien op tv maar dit zou nog wel eens waar kunnen zijn, mede omdat ik deze technologie ook in mijn studietijd heb gelezen.

RFID kan ook gebruikt worden om iemand op afstand uit te schakelen in het begin gebruikte ze RFID tegen diefstal en detectie poortjes tegenwoordig is bijna alles gechipt nu alleen de mens nog en wie zich niet laat chippen gaat de cel in belachelijk voor woorden zo blijkt na het zien van deze video. Op Facebook komen ook berichten naar buiten over een geneesmiddel tegen Ebola, er word Cannabis geadviseerd te gebruiken








Deel!

comments powered by Disqus